שיווק באינסטגרם | חלק בלתי נפרד מהקידום כיום

נוכחות באינסטגרם בימים אלו היא דבר שעסק לא יכול להרשות לעצמו לא לעשות, כמעט כל עסק בימים אלו נמצא באינסטגרם, בין הוא מקדם את עצמו ללא פרסום ממומן ובין אם כן. היופי באינסטגרם הוא שלא חייב להשקיע המון כסף על מנת להצליח ולצבור עוקבים ולקבל פניות, זוהי פלטפורמה מדהימה שבמידה ומבצעים את הדברים נכון תניב תוצאות מצוינות. בעזרת קופירייטינג בעל ערך מוסף ללקוחות שלכם, עיצוב ייחודי ומקצועי ופרסום ממומן ממוקד תוצאות, אנו נגרום להשגת המטרות העסקיות של המותג שלכם באינסטגרם.

אישה מסתכלת על מחשבת ולא יודעת שמסביבה אייקונים של אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות

מה הם היתרונות של שיווק באינסטגרם?

online-community

הקמת קהילה

אינסטגרם מקים קהילה סביב המותג אשר צורכים את התוכן שלכם, ניתן לנתב את הקהל שלך למקומות הרצויים ובסופו של דבר להשיג את המטרה הרצויה – להפוך אותם ללקוחות שלכם.

חשיפה עצומה

ניתן באינסטגרם להגיע לחשיפה מאוד רחבה, בייחוד עם התוכן אשר אנו מייצרים (reels, סטורים או פוסטים) הופכים לטרנדים, ברגע שאינסטגרם מזהה תוכן איכותי הוא גם יידחוף את קידומו.

קשר ישיר עם הלקוחות

זוהי פלטפורמה מאוד אינטרקטיבית, ניתן להגיב לסטורי ולשלוח הודעות פרטיות וזה מאוד חשוב לאנשים, ברגע שעושים זאת עם מענה מהיר ומקצועי, מהר מאוד אתם תהפכו את אותם האנשים ללקוחות שלכם.

קמפיינים ממוקדים

באינסטגרם ניתן למקד את הקמפיינים לפי תחומי העניין של האנשים ובכך להגיע לפרסום ממוקד אשר מגיע בעיקר ללקוחות פוטנציאלים, בעזרת השיווק הנכון הלקוחות הפוטנציאלים יהפכו ללקוחות חוזרים.

באינסטגרם יש כמה שיטות שיווקיות, אסביר לכם על השתיים העיקריות:

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני הוא בעצם קידום ללא השקעת כסף על קמפיינים, מטרתו היא לחשוף את העמוד העסקי שלכם בפני קהל היעד, ככל שתצברו יותר חשיפה תשיגו יותר עוקבים, את העוקבים תמירו ללקוחות ובכל תגדילו את הכנסותיכם. כאשר אנו מבצעים את עבודת הקידום אנו שמים דגש על כל הדברים הכי חשובים הבאים:

אייקון של חקלאי על מנת להמחיש אורגני באינסטגרם

מיתוג

כפי שאנו שמים דגש על עיצוב האתר שלנו וההתחברות שלו למותג, כך גם עמוד האינסטגרם העסקי שלכם חייב להיות. הלוגו, highlights והאודות (ביו) חייבים להיות ברמה גבוהה ומקצועית תוך תשומת לב לאפיון קהל היעד, לדוגמה: במידה ואנו פונים לצעירים אנו נשתדל לרשום בסלנג ובקצרה לעומת מבוגרים יותר שם נרצה לתת ערך מעמיק לתוכן, אבל כמובן כל מקרה ועסק לגופו.

השגת עוקבים

בעזרת שיתופים, האשטאגים, ערך מוסף ורילס (Reels) אנו נגדיל את קהל העוקבים שלכם, לכמות העוקבים בימנו יש משמעות רבה גם בהסתכלות על העסק, אנשים נרתעים לרכוש את השירות שעסק מציע במידה ואין לו הרבה עוקבים, כמות העוקבים הפכה לחלק בלתי נפרד מתהליך הרכישה מעסק באינסטגרם.

השקעה בפוסטים, סטורים ורילס (Reels)

נוכחות באינסטגרם בימים אלו היא דבר שעסק לא יכול להרשות לעצמו לא לעשות, כמעט כל עסק בימים אלו נמצא באינסטגרם, בין הוא מקדם את עצמו ללא פרסום ממומן ובין אם כן. היופי באינסטגרם הוא שלא חייב להשקיע המון כסף על מנת להצליח ולצבור עוקבים ולקבל פניות, זוהי פלטפורמה מדהימה שבמידה ומבצעים את הדברים נכון תניב תוצאות מצוינות. בעזרת קופירייטינג בעל ערך מוסף ללקוחות שלכם, עיצוב ייחודי ומקצועי ופרסום ממומן ממוקד תוצאות, אנו נגרום להשגת המטרות העסקיות של המותג שלכם באינסטגרם.

אשמח להרים לכם את העסק לעננים, צרו קשר

קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם מאפשר לכם – בעלי העסקים, להגדיל את כמות העוקבים שלכם ומשם גם את קהל הלקוחות שלכם. עסק שמעוניין לחזק את המותג, להגדיל רווחים והכנסות, צריך לבצע פרסום ממומן באינסטגרם.
על מה נשים דגש בקידום?

אישה מבצעת קידום ממומן באינסטגרם

בחירת התקציב

חלק מהותי ובסופו של דבר משפיע על התוצאות, הנוסחה הפשוטה היא יותר תקציב = יותר תוצאות וזה כמובן נכון, אך אנו נפיק את המיטב מהתקציב הקיים שלכם, זאת בהתאם למטרות הקמפיין, כמובן שאנו נמליץ על התקציב המומלץ בהתאם לתחום שלכם.

בחירת קהל היעד של הקמפיין

החלק בעצם שקובע את התוצאות, אנו נבצע קמפיין ממוקד אשר יפיק את המירב מהתקציב שלכם. התקציב באינסטגרם מתבזבז לפי כמות חשיפות לאנשים, ככל שנגיע לאנשים הכי רלוונטיים ככה התקציב ינוצל בצורה הטובה, בחירת הקהל נעשית ביחד איתכם תוך אפיון וחשיבה מעמיקה על הלקוחות הפוטנציאלים.

חשיבה מחוץ לקופסה

המון סוכנויות שואבות השראה ממתחרים ולפעמים מעתיקים את הרעיונות, אנחנו נדאג להיות הסוכנות שיעתיקו ממנה. בעזרת קריאייטיב מנצח ומקורי אשר ירשים את הלקוחות שלכם אנו נמתג את העסק ונשיג את המטרה העיקרית שלנו – לגרום ללקוחות להתעכב על הפוסט/סטורי/רילס ובכך לגרום לכם להשיג את מטרת הקמפיין שלכם.

אותנטיות

בסוף עם כל היצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ופענוח של דברים, לפעמים הכי פשוט – הכי טוב. מפעם לפעם אנו נפיק תכנים אותנטיים אשר פונים ללב ולרגש של הלקוח הפוטנציאלי, לא סתם לפעמים גם סיפורים שאנשים רושמים מגיעים למאות אלפי חשיפות ללא שקל שבוזבז על פרסום, זאת מכיוון שרוב האנשים אוהבים אותנטיות בסיפורים ושמשקפים מולם סיפורים שקרו ואת המציאות, אנו דוגלים בלשלב זאת אצל לקוחותינו עקב התוצאות שחווינו עם לקוחותינו.