פרסום בפייסבוק - מה זה בכלל ולמה דווקא איתי?​

מה זה? פרסום בפייסבוק הוא בעיקר באמצעות קידום ממומן, זאת בגלל שאפשרות הקידום האורגני היא לא כל-כך אפקטיבית בימים אלו מלבד לבעלי עסקים אשר רוצים להראות שהעמוד ודף העסק פעיל, זוהי בהחלט החלטה נבונה אך בימים אלו רצוי מאוד לשלב זאת עם פוסטים ממומנים. פייסבוק נכון לימים אלו רשת הפרסום השנייה בגודלה בעולם אחרי גוגל, היא מספקת מגוון רחב של קמפיינים ואפשרויות פרסום אשר מתאימות למגוון תחומים.

למה איתי? אצלי תקבלו שירות אישי ומנהל פרויקטים אישי וצמוד אליכם אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויהיה זמין עבורכם לכל שאלה ובקשה. אני אנהל עבורכם קמפיינים מפולחים בצורה מקצועית אשר ייקלעו בול לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. בקמפיינים שלי אני שם דגש רב על רמת העיצוב והכתיבה, אני מתייחס לפרסומים כפנים של העסק שלכם. הדגש העיקרי שלי בקמפיינים הממומנים הוא החזר ההשקעה שתקבלו, המטרה שלי היא שהקמפיינים יגדילו את העסק ושלא תרגישו כי אתם משלמים על הפרסום.

אילוסטרציה של איש מסתכל ברשתות החברתיות השונות

סוגי הקמפיינים בפייסבוק

קמפיין לידים ע"י טופס עם שאלות

בקמפיין זה יופיע הפוסט המקודם עם כפתור אשר בעת הלחיצה עליו הפרטים של הלקוח יועלו באופן ידני, דבר זה מקל באופן משמעותי על הגולשים להשאיר את הפנייה, הפנייה עצמה יכולה בעזרת ממשוק שלנו להגיע אליכם למייל או ל-CRM  בהם אתם משתמשים, כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות אליהם הלידים יוכלו להגיע אך אלו העיקרית.

איש בחליפה מציג פרסום בפייסבוק
רעיון לקמפיין לייקים בפייסבוק

קמפיין לייקים לדף העסקי

בקמפיין זה אנו נעודד אנשים לבצע לייק לדף העסקי שלנו, המון אנשים יחשבו שבמידה ורוצים לייקים לדף עדיף לקנות פיקטיביים (לייקים מבוטים, אנשים לא אמיתיים) אך זוהי טעות חמורה, במידה ומנהלים קמפיין לייקים לדף העסקי בפייסבוק זוכים להנות מכמה דברים:
הגדלת כמות הלייקים הדף – נראות הדף תהיה הרבה יותר אמינה ללקוחות הבאים לבחון את הדף.
צבירת קהל לפוסטים אורגנים – בעתיד כאשר תרצו לפרסם ללא מימון תוכלו להגיע קהל הרבה יותר רחב.
הגעה לקהל יעד בפוסט ממומנים – ניתן לעשות פרסום הרבה יותר אגרסיבי ללקוחות אשר עשו לייק לדף, לקוחות שבסבירות מאוד גבוהה מתעניינים במוצר אותו אתם מציעים.

קמפיין תנועה לאתר/דף נחיתה

בקמפיין זה יופיע הפוסט עם כפתור אשר מוביל לדף הנחיתה/אתר שלכם, זה יכול להיות למען מטרות רכישה באתר, הגברת גולשים וכו'. קמפיין זה מומלץ גם ללקוחות אשר מעוניינים להופיע גם בגוגל ללקוחות הקיימים, ניתן להשתיל פיקסל באתר/דף הנחיתה ולרדוף אחריהם גם בבאנרים בגוגל ובעצם "לסגור" על הלקוחות.

אישה מסתכלת על מחשב
איש מחזיק סמל פייסבוק על הגב

קמפיין מעורבות

בקמפיין זה אנו נעודד אנשים לבצע מעורבות בפוסט המקודם (לייק/תגובה/שיתוף). קמפיין זה מצוין לעסקים אשר מעוניינים לקדם פוסטים ספציפיים ומשתנים, לרוב בקמפיין זה הפוסט המקודם משתנה ברמה השבועית אך כמובן זה משתנה בין עסק לעסק, אנו מאוד אוהבים לגוון בקמפיין זה בפוסטים על מנת להשאיר את הקהל שלנו מרותק לפרסומים ושזה לא יהפוך לחלק משגרת הגלילה, המטרה היא לגרום לו לעצור ולהסתכל על הפוסט.

קמפיין הודעות

הגיע הזמן להיות זמינים ללקוחות שלכם עם זמן התגובה הכי מהיר! בקמפיין זה הפוסט המקודם יופיע עם כפתור הודעה, ניתן לבצע נכון לימים אלו 3 כפתורים: וואצפ, אינסטגרם ומסנג'ר. כל הודעה תיחשב כליד ותימדד בכלים של פייסבוק, קמפיין זה מאוד אפקטיבי ומביא לרוב המון פניות בגלל הקלות בה ניתן לשלוח הודעה.

איש מסתכל על הטלפון

שאלות נפוצות ותשובות

כמה הפרסום בפייסבוק עולה?

זה משתנה מאוד ואין על זה תשובה חד משמעית, כל עסק צריך להשקיע תקציב אחר מכיוון שזה תלוי בגודלו ובמטרות שלו, אני ממליץ להתחיל קמפיינים בלא פחות מ-1000 ₪, אני עובד גם עם תקציבים של עשרות אלפי שקלים אך לא אקח לקוחות אשר מוכנים לשים תקציב של פחות מ-1000 ₪.

האם הפרסום בפייסבוק עדיין יעיל?

כן, פייסבוק היא עדיין רשת הפרסום השנייה בגודלה בעולם כפי שנכתב כאן בתחילת המאמר, פרסום בפייסבוק מניב תוצאות יפות מאוד ללקוחותיי ועוזר מאוד בתהליך הגדלת/הרחבת העסק.

לאילו סוגי עסקים הפרסום בפייסבוק מתאים?

לא אשלה אתכם ואגיד כי לכל עסק הפרסום בפייסבוק מתאים, אך לרובם. הוא מתאים המון לעסקים אשר מוכרים מוצר לאנשים אין באמת צורך בו אך הם רוצים לייצר אצלם, הוא מתאים לעסקים אשר מוכרים מוצרים שצריך בכל בית (רהיטים, מקררים, מוצרי מזון), אני יכול להמשיך בלי סוף אך אחסוך לכם זמן, תשאירו פרטים ואגיד לכם בשיחת הטלפון האם זה מתאים או לא, אני לא אקח פרויקטים שאין ביכולתי להצליח בהם.

לסיכום

פייסבוק היא רשת פרסום מאוד יעילה לפרסום העסק שלכם, אני ממליץ לכל עסק באשר הוא לפתוח עמוד עסקי ולהשאיר אותו פעיל מכיוון שכמו האתר, גם עמוד הפייסבוק הוא חלק מהפנים שלכם. יש המון עסקים שיתאים להם פרסום ממומן בפייסבוק אך אני ממליץ כי לפני שמתחילים לשפוך כספים צריך להתייעץ עם מומחה בתחום אשר ייבדוק את העניין, אני אגיש לכם הצעה לתקציב ואסביר לכם אילו סוגי קמפיינים אבצע לכם ואיך הם יגדילו לכם את הכנסות העסק.

הצלחתי לעניין אתכם? השאירו פרטים