קידום ממומן בגוגל
בעולם השיווק הגדול של ימנו לכל עסק חייב להיות נוכחות דיגיטלית לפחות באחת מהפלטפורמות הגדולות וכמובן מוקד הפרסום הגדול והעוצמתי ביותר הוא לא אחר מאשר מנוע החיפוש של גוגל. גולשים רבים מחפשים במנוע זה מוצרים, עסקים, שירותים שהם מתעניינים בהם, כלומר אלפי לקוחות פוטנציאליים נמצאים שם. אני כאן כדי לוודא שהנוכחות של העסק שלכם יוצג שם ויניב לכם לקוחות חדשים ובכך יגדיל את העסק שלכם.
על מנת לבצע זאת בצורה הטובה ביותר עלינו להתאים את סוג הקמפיין בדיוק לסוג העסק שלכם. יש בגוגל מגוון אפשרויות קמפיינים אשר לכל עסק תתאים אפשרות ספציפית או כמה אפשרויות, אי אפשר להגדיר לכל סוג עסק מה מתאים לו ללא שיחת אפיון, זה משתנה בהתאם לאופי העסק, הצרכים שלו וכמובן תקציב השיווק שלו.
כדי להביא את העסק שלכם לתוצאות המקסימליות שניתן להשיג, נדרשת עבודת שיווק ממוקדת ומאומצת התעשה בשיתוף פעולה בין שני הצדדים על מנת להפיק את המיטב מכך.
סוגי הקמפיינים השונים
רשת החיפוש
האפיק הנפוץ ביותר כיום ובהרבה מקרים האפקטיבי ביותר. קמפיין זה בעצם מתמקד אך ורק באנשים המחפשים במנוע החיפוש של גוגל ביטויים מסוימים אשר הוגדרו בקמפיין ומציג להם את המודעות שלנו.
רשת המדיה
רשת רחבה מאוד של גוגל אשר ניתן דרכה להציג באנרים/סרטונים של בית העסק באתרים הכי מובילים, ניתן לפנות דרכה ללקוחות חדשים ופוטנציאלים או לחילופין להתמקד בעיקר בלקוחות קיימים על מנת לגרום להם לבצע רכישה שוב, יש מגוון תחומים אשר סוג קמפיין זה לא יתאים להם כלל, מוזמנים להתייעץ איתי.
רשת השופינג
הצגת מודעות הקשורות לחנויות אונליין (E-Commerce). רשת מאוד מעניינת המניבה תוצאות מעולות.
אפליקציות
קידום האפליקציה שלכם בחנות האפליקציות של גוגל, הדרך ככל הנראה הטובה ביותר לקידום האפליקציה שלכם.
רשת הוידאו
פרסום ביוטיוב, המודעות הן בעיקר בפרסומות המופיעות לפני או באמצע סרטונים, ניתן להשתמש בפרסומות אלו לחיזוק ומודעות המותג או למכירת מוצר כלשהו.
היתרונות המרכזיים של השירות
התאמה לתקציב
אוכל להתאים קמפיין לכל תקציב, כמובן שהנוסחה תישאר תמיד אותו דבר, יותר תקציב = יותר תוצאות.
תוצאות מהירות
אין צורך בתהליך או מיתוג המותג, רק בקמפיין מדויק ודף נחיתה/אתר אשר תואם את המסרים של המודעה.
תשלום רק עבור קליקים
כפי שהסברתי מקודם, לא לוחצים על המודעה שלכם = לא משלמים. יתרון ענקי לעומת הפלטפורמות האחרות!
בחירת מילות המפתח
ניתן לבחור בדיוק איפה תופיעו, שליטה מלאה על מה אנשים צריכים לחפש כדי שהמודעה שלכם תקפוץ.
הסבר על השירות
שירות של Google Ads, מאפשר לכם – בעלי עסק קטן/בינוני/גדול להופיע באותו עמוד עם השחקנים הכי גדולים בתחום שלכם. לעומת הקידום האורגני, התוצאות לרוב הן מיידיות מרגע עליית הקמפיין לאוויר, במידה והקמפיין נעשה בצורה נכונה ומדוייקת, העסק יופיע ב-4 תוצאות הראשונות בגוגל מהר מאוד וללא בעיה.
הייחוד העיקרי של שירות זה הוא שיטת התשלום, התקציב אשר אתם משלמים לגוגל הוא רק עבור הקליקים על המודעה, כלומר רק לקוח אשר חיפש את מילת החיפוש אשר הגדרנו שתפעיל את המודעה שלכם ולחץ עליה ייגרום לכם לשלם לגוגל, במידה והוא לא לחץ על כך, לא תשלמו, מאוד פשוט. ההשוואה המתבקשת היא לפלטפורמת הפרסום Meta אשר מכילה בתוכה את פייסבוק ואינסטגרם, שם אנו משלמים ע"פ חשיפה ללקוח אשר אפילו לא חיפש את השירות שלנו, כלומר כאן בגוגל לרוב לא יכול להיווצר שכסף הולך לפח.
למה לעשות את הקידום איתי?
התחייבות קצרה
אני לא רוצה לתת לך תחושה של קבילה לכן ניתן לצאת לאחר 3 חודשים או לאחר התראה כפי שנקבע בחוזה, אנו מודעים לתחום הדינמי של עסקים ולאילוצים, אני בטוח ביכולת ומהניסון שלי, מי שטוב לו - לא מפסיק.
יחס אישי
חברת בוטיק המספקת שירות אישי ומצמידה מנהל פרויקטים אישי לכל לקוח, לא נעביר אתכם בירוקטיה ומספר מנהלים, יהיה לכם מנהל אשר ייקח אחריות ושליטה מלאה על הקמפיין שלכם.
גילוי מלא
אנו נפעל בשקיפות מלאה, במידה ותרצו גם נשמח לתת גישה לראות את התקציבים המנוצלים בקמפיין. פעם בחודש תקבלו דו"ח שקוף ומפורט על הפעילות הנעשתה.
לסיכום
לכל עסק ככל הנראה תתאים אחת מפלטפורמות הפרסום של גוגל, לרובם תתאים רשת החיפוש, כל זה כמובן בהתאם לצרכים ורצונות העסק. אתם יותר ממוזמנים להתייעץ איתנו על סוג הקמפיין ואם בכלל מתאים לכם, יש לציין שלא נקבל לקוחות עם תקציבים נמוכים מידי מכיוון שלרוב לא ניתן להשיג תוצאות, זה כמובן תלוי תחום. אנו מעודדים לקוחות לשים תקציב בריא לגוגל במידה ונהיה משוכנעים שזה יעזור לגדילת העסק שלהם.
הייחוד העיקרי של שירות זה הוא שיטת התשלום, התקציב אשר אתם משלמים לגוגל הוא רק עבור הקליקים על המודעה, כלומר רק לקוח אשר חיפש את מילת החיפוש אשר הגדרנו שתפעיל את המודעה שלכם ולחץ עליה ייגרום לכם לשלם לגוגל, במידה והוא לא לחץ על כך, לא תשלמו, מאוד פשוט. ההשוואה המתבקשת היא לפלטפורמת הפרסום Meta אשר מכילה בתוכה את פייסבוק ואינסטגרם, שם אנו משלמים ע"פ חשיפה ללקוח אשר אפילו לא חיפש את השירות שלנו, כלומר כאן בגוגל לרוב לא יכול להיווצר שכסף הולך לפח.